Zwrot towaru

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie brilho.pl produkt w przeciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki, bez podania powodu zwrotu.
Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, z nieuszkodzonymi metkami i nieuszkodzonym mocowaniem metek.
Istotne jest by w przesyłce dołączony był dokument zakupu towaru oraz formularz zwrotu – pobierz go tutaj FORMULARZ
Zwroty płatności dokonywane są w identyczny sposób co do sposobu wpłacenia.

Wymiana towaru

Produkty zakupione w sklepie brilho.pl klient ma prawo
wymienić w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada
wszystkie oryginalne metki wraz nieuszkodzonymi mocowaniami metek.
Po sprawdzeniu czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor produktu na który powinna być dokonana wymiana,
prosimy o napisanie maila z taką informacją.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki – w przeciągu kilku dni wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
Prosimy przesyłać towary firmą kurierską lub korzystając z przesyłki pocztowej „Z potwierdzeniem nadania”

Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie brilho.pl przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
Formularz reklamacyjny należy wydrukować i dokładnie wypełnić – pobierz tutaj FROMULARZ
Prosimy o wysłanie reklamowanego produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu na adres:

Prosimy przesyłać towary firmą kurierską lub korzystając z przesyłki pocztowej „Z potwierdzeniem nadania”

Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu ok 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnienia reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli to będzie niemożliwe zostanie zwrócona równowartość ceny produktu.